Thursday, May 26, 2016

ေျမနီကုန္းလႈပ္ရွားမႈမွစတင္ေပၚေပါက္လာသည့္ အမည္မသိမ်က္ႏွာဖံုးစြပ္လူငယ္မ်ား (Anonymous - Burma) ၏ႏုိင္ငံေရးရည္မွန္းခ်က္မ်ား၊ လက္ရွိအစုိးရအေပၚ သေဘာထားမ်ားကို အဖဲြ႔၀င္ တစ္ဦးႏွင့္ေမးျမန္းထားသည္မ်ားကို ေကာက္နႈတ္တင္ျပအပ္ပါသည္။

ဝင္းေဇာ္ႏုိင္

Venus ။အစ္ကိုတုိ႔အဖြဲ႔ရဲ႕အမည္နဲ႔ လႈပ္ရွားျပီးတာေတြကိုသိခ်င္ပါတယ္ခင္ဗ်။

AB ။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ကအဖြဲ႔ရယ္လုိ႔မဟုတ္ပါဘူးဗ်။ အင္အားစုေပါ့။ Anonymous - Burma လို႔အမည္
တပ္ထားပါတယ္။ ျမန္မာလုိကေတာ့ အမည္မသိမ်က္ႏွာဖံုးစြပ္လူငယ္မ်ားပါ။ကၽြန္ေတာ္တုိ႔လႈပ္ရွားၿပီး
တာက ၁၉ရက္၁၀လပုိင္းတုန္းက ၁၉/၁၀ လႈပ္ရွားမႈဆိုၿပီးေတာ့လုပ္တယ္။ အဓိကေတာ့စစ္အုပ္ခ်ဳပ္ေရးနဲ႔ စစ္အုပ္ခ်ဳပ္ပညာေရးဆုိၿပီးေတာ့ စစ္အုပ္ခ်ဳပ္ေရးဖ်က္သိမ္းဖို႔ဆုိတဲ့ ေခါင္းစဥ္နဲ႔ ေျမနီကုန္းကစတင္လႈပ္ရွား
ခဲ့ပါတယ္။ ေနာက္ၿပီးေတာ့ ေရႊဂံုတုိင္မွာ လူထုေတာ္လွန္ေရးစတင္ေတာ့ဆုိၿပီးထပ္လႈပ္ရွားခဲ့တယ္။ နယ္
ေတြမွာေတာ့ ေက်ာင္းနံရံေတြလူသြားလမ္းေတြမွာ ေဆးမႈတ္ၿပီး စစ္အုပ္ခ်ဳပ္ေရးနဲ႔စစ္အုပ္ခ်ဳပ္ပညာေရးအလို
မရွိဆိုတာေတြ လႈပ္ရွားတာရွိပါတယ္။ ဒါမ်ိဳးေတြကရန္ကုန္၊ ေတာင္ငူ၊ ပ်ဥ္းမနားမွာလႈပ္ရွားထားတယ္။


Venus ။အခုလိုလႈပ္ရွားဖုိ႔ စိတ္ကူးေတြ ဘယ္လိုရခဲ့ၾကတာလဲခင္ဗ်။

AB ။လက္ရွိႏုိင္ငံေရးအေျခအေနကေတာ့ ဒီအတုိင္းသြားေနလုိ႔မျဖစ္ဘူး။ အခုအေျပာင္းအလဲလို႔ေျပာေန
တာကလည္း စစ္တပ္က လူေတြခ်ေပးခဲ့တဲ့လမ္းေၾကာင္းျဖစ္ေနတယ္။ ဒီအေျပာင္းအလဲကလည္း

တကယ့္တကယ္ေတာ့စစ္အစုိးရရဲ႕လွည့္ကြက္နဲ႔သူတုိ႔ခ်ေပးတဲ့လမ္းေၾကာင္းေပၚေလွ်ာက္ေနရတာျဖစ္တယ္၊
အုပ္ခ်ဳပ္သူကေနခ်ေပးတဲ့ လမ္းေၾကာင္းအတိုင္း ႏုိင္ငံေရးသမားေတြေကာႏုိင္ငံေရးလႈပ္ရွားသူေတြ အားလံုး
ေလွ်ာက္ေနရတဲ့ လမ္းေၾကာင္းျဖစ္တယ္။ အဲဒီေတာ့ကၽြန္ေတာ္တို႔ ရည္ရြယ္ခ်က္တူတဲ့စဥ္းစားခ်က္တူတဲ့
လူငယ္ေတြစုၿပီးေတာ့ ဒီလုိလႈပ္ရွားမႈေတြလုပ္ဖို႔ ျဖစ္လာတာပါ။

Venus ။အခုမ်က္ႏွာဖံုးစြပ္လူငယ္ေတြရဲ့လုပ္ေဆာင္မႈေတြကဘယ္သူေတြလဲ။ သက္သက္ဆူပူအံုၾကြေအာင္
လုပ္ေဆာင္ေနတာလား။ အစုိးရဘက္ေတာ္သားေတြလား။ သံသယစိတ္ေတြရွိေနၾကတယ္ခင္ဗ်။
အဲဒီအေပၚေရာ ဘာေျပာခ်င္ပါသလဲ။

AB ။ တကယ္ေတာ့ဗ်ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ လႈပ္ရွားမႈေတြတကယ္ေလ့လာၾကည့္မယ္ဆုိရင္ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔သံုးတဲ့
အလံေတြ မ်က္ႏွာဖံုးေတြ ရည္ရြယ္ခ်က္ေတြလႈပ္ရွားမႈသ႑ာန္ေတြကတကယ္နားလည္တဲ့လူအတြက္ေတာ့
ျပႆ     နာမရွိပါဘူး။ နားမလည္ဘူးဆုိရင္ေတာ့ျပႆ     နာျဖစ္ႏုိင္တယ္။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ကို သက္သက္အပုပ္ခ်မယ္ဆုိရင္ေတာ့ ျပႆ နာေပါ့။မတူကြဲျပားတဲ့အျမင္ေတြကိုေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔က လက္ခံပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔လႈပ္ရွားမႈက ျပည္သူလူထုအတြက္ပဲ ေသခ်ာေလ့လာၿပီးမွ လူထုေကာင္းက်ိဳးအတြက္လုပ္ေဆာင္ေနတာပါ။ ေထာက္ခံအားေပးတယ္ဆုိရင္ေတာ့ ေက်းဇူးတင္တယ္။

Venus ။ အစိုးရကတရား၀င္ဆႏ္ၵေဖာ္ထုတ္လို႔ရေအာင္ဆိုျပီး ျငိမ္း၊ စု၊ စီ ဥပေဒလည္း္း ျပဌာန္းေပး
ထားရက္နဲ႔ အစ္ကိုတုိ႔လုပ္ေဆာင္မႈမ်ိဳးက်ေတာ့အစုိးရဘက္ကၾကည့္ရင္ တရား၀င္မျဖစ္ဘူးဆို
ေတာ့ ဘာ့ေၾကာင့္ဒီလုိလုပ္ေဆာင္ရတယ္ဆုိတာသိခ်င္ပါတယ္ခင္ဗ်။

AB ။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ကဘာ့ေၾကာင့္ဒီလုိလႈပ္ရွားရလည္းဆုိရင္ လက္ရွိဥပေဒေတြနဲ႔ လက္ရွိအစိုးရကို အယံု
အၾကည္မရွိဘူး၊ သူတို႔ရဲ႕ ဥပေဒေဘာင္ထဲကသြားဖုိ႔ကၽြန္ေတာ္တုိ႔စဥ္းစားခ်က္မရွိဘူး။ဥပေဒေဘာင္ျပင္ပ
ကပဲသြားမယ္။ သူတို႔ဥပေဒေတြကလည္း တရားမွ်တလား၊ မမွ်တလားဆုိတာ အားလံုးလည္း သိတာပဲ။
ပုဒ္မ ၁၈ တုိ႔ ၅၀၅ (ခ)တုိ႔တပ္ျပီး ဖမ္းတာေတြလည္းရွိတယ္၊ လႈပ္ရွားမႈေတြကိုသူတုိ႔မလုိရင္ မလုိသလုိ
လုပ္ေနတဲ့ အစုိးရနဲ႔ ဥပေဒေတြကို မယုံၾကည္လုိ႔ အခုလိုတရားမ၀င္လုပ္ေနရတာပါ။

Venus ။အခုလက္ရွိအစုိးရဟာ ျပည္သူလူထုအတြက္ ဘာေတြမ်ားလုပ္ေဆာင္ေနတာ ေတြ႔ရ
လည္းခင္ဗ်။ ေနာက္ျပီးအစိုးရက ဒီမုိကေရစီကိုသြားေနတယ္ေျပာတယ္ အဲဒီအေပၚကို ဘယ္လို
ျမင္ပါသလဲ။

AB ။ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ျမင္တာေတာ့ ဒီမုိကေရစီကိုသြားေနတယ္လို႔ကိုမျမင္ဘူး။သူတုိ႔မူ၀ါဒလမ္းစဥ္ ၇ ခ်က္ဆြဲခဲ့
တယ္။ ညီလာခံလုပ္တယ္။ ၂၀၀၈ မွာ ဖြဲ႕စည္းပံုအတည္ျပဳလုိက္တယ္။၂၀၁၀မွာေရြးေကာက္ပြဲလုပ္
တယ္။ အခုလည္း ဟန္ျပလုပ္ေဆာင္ေနတာေတြအမ်ားၾကီးလုပ္ေနတယ္။ ဥပမာ လႊတ္ေတာ္ရွိတယ္
အစိုးရအဖြဲ႔ဆုိတာရွိတယ္ ဒါေတြကိုကၽြန္ေတာ္တုိ႔ကျပယုဂ္တစ္ခုလုိ႔ပဲျမင္တယ္။ပံုမွန္မိန္႔ခြန္းေတြေျပာေန
တယ္ သို႔ေပမယ့္ ျပည္သူလူထုအတြက္ ဘာမွျဖစ္မလာဘူး။ ကၽြန္ေတာ္တို႔လုိခ်င္တဲ့ဒီမုိကေရစီဆိုတာလည္း
ဘယ္လုိမွမရေသးဘူး။ ေနာက္တစ္ခုက ျပည္တြင္းၿငိမ္းခ်မ္းေရးကလည္းဘာမွထူးထူးျခားျခားမျမင္ရ
ဘူး။ အဲဒီေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔ အဖြဲ႔ကေတာ့ လက္ရွိအစိုးရအျပင္ေနာက္တက္လာမယ့္အစိုးရေတြက
လည္းဒီမုိကေရစီမက်ဘူး။ ျပည္သူလူထုအတြက္ ဘာမွမလုပ္ဘူး။

တိုင္းျပည္အတြက္အက်ိဳးမရွိတဲ့အစိုးရဆုိရင္ ေတာ္လွန္ပုန္ကန္သြားမွာပဲ။ ကၽြန္ေတာ္တို႔အဖြဲ႔ကေတာ့ Anonymous - Burma ကေတာ့သူပုန္ေတြလို႔ေျပာရမွာေပါ့။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔အဖြဲ႔မွာ အမ်ားစုက ဒီမုိကရက္တစ္ကို ျဖစ္ႏိုင္သမွ်ကၽြန္ေတာ္တို႔ အရမ္းျဖစ္ခ်င္တယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔လိုခ်င္တဲ့ လူ႔အဖြဲ႔အစည္းကအုပ္စုိးသူနဲ႔ အုပ္စုိးခံကိုတစ္တန္းတစ္စားထဲျဖစ္တဲ့လူ႔အဖြဲ႔အစည္းကို ကၽြန္ေတာ္တုိ႔က လုိခ်င္တာ။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔သြားခ်င္တာ အဓိကေတာ့ျငိမ္းခ်မ္းေရးပဲ။

လူငယ္ေတြအသံုးျပဳေနတဲ့ တခ်ိဳ႕လိုဂိုေတြမွာလည္းရွိတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ လူငယ္ေတြမွာခံယူတာရယ္
ရင္ခုန္တာရယ္ရွိတယ္။ အဲဒါကအစိုးရမဲ့ ၀ါဒေပါ့ေနာ္။အဲဒါကို ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားကရင္ခုန္ၾကတယ္။ ဘာ့
ေၾကာင့္ရင္ခုန္ၾကလည္းဆိုေတာ့ အဲဒါက တကယ္ကိုလြတ္ေျမာက္သြားတဲ့ေနရာပဲ။ကၽြန္ေတာ္တုိ႔က ၿငိမ္း
ခ်မ္းေရးပဲ သြားခ်င္တာ။ အုပ္စုိးသူေတြ အုပ္စုိးခံေတြမရွိဘူး၊ အားလံုးကအတူတူပဲတစ္တန္းတစ္စား
ထဲျဖစ္ခ်င္တာ။ အကုန္လံုးအဆီအႏွစ္ေတြကို မွ်ေ၀ခံစားၾကမယ္။ အဲဒါမ်ိဳး သြားခ်င္တာ။အဲဒီ ေတာ့
ေနာက္တက္လာမယ့္ အစိုးရမွာလည္း လူထုအတြက္အေကာင္းတာေတြ အမ်ားႀကီးရွိႏုိင္တယ္။မေကာင္း
တာေတြ ဆုိး၀ါးတာေတြကို ကၽြန္ေတာ္တု႔ိတြန္းလွန္သြားမွာေပါ့ဗ်ာ။ ေလာေလာဆယ္ေတာ့ဒီမုိကရက္
တစ္ျပည္ေထာင္စုျဖစ္ဖို႔ တုိက္ပြဲ၀င္ေနရအံုးမွာပဲ။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔လုိခ်င္တာကျငိမ္းခ်မ္းတဲ့လူမႈအဖြဲ႔အစည္း
တစ္ခုလိုခ်င္တာပဲ။

Venus ။ မေန႔ကဆိုရင္ႏိုင္ငံရဲ့ထိပ္သီးေခါင္းေဆာင္တခ်ိဳ႕ေတြ႔ၾကတယ္ခင္ဗ်။ အဲဒီအေပၚမွာေရာ
ႏုိင္ငံေရးအေျခအေနေတြ ထူးျခားလာမယ္ထင္သလားခင္ဗ်။

AB ။ဘယ္လူ႔အဖြဲ႔အစည္းမဆို ေတြ႕ဆံုေဆြးေႏြးအေျဖရွာတယ္ဆိုတာေတာ့ အေကာင္းဆံုးနည္းလမ္းေတြပဲဗ်။ဒါေပမယ့္ လုပ္တဲ့အလုပ္ေတြေပၚမွာ ႐ိုးသားမႈ၊ မ႐ိုးသားမႈဆုိတာေတြေတာ့အမ်ားၾကီးရွိတာေပါ့ေနာ္။အခု ျပည္တြင္းၿငိမ္းခ်မ္းေရးေဆြးေႏြးတယ္ ဘာမွထူးမလာေသးဘူး။ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္နဲ႔လည္းေတြ႔တယ္။ ဆက္ဆံေရးဘယ္လိုရွိတယ္ဆုိတာ လုပ္ခဲ့ၾကတယ္။ PR ေၾကာင့္လား၊ ဒါမွမဟုတ္ျပည္တြင္းလႈပ္ရွားမႈေတြေၾကာင့္လား လႈပ္ရွားမႈေတြ ၾကီးထြားလာမွာစိုးလုိ႔ ေဆြးေႏြးတာလား၊အဲလုိေတြ႔ဆံုေဆြးေႏြးတဲ့ အေပၚကၽြန္ေတာ္တုိ ႔ေသခ်ာမသိဘူး။ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္က ဘယ္ေလာက္တန္းတူေဆြးေႏြးႏုိင္လဲ။

ေဆြးေႏြးခ်ိန္ဘယ္ေလာက္ရလဲ ဘယ္အေၾကာင္းအရာေတြလည္း ေဆြးေႏြးစဥ္မွာ အေျဖေတြဘယ္ေလာက္
ထြက္လည္း အဲဒါေတြကုိ ကၽြန္ေတာ္တို႔ျပန္ၾကည့္ရမယ္ဗ်။ အဲဒါမွသာ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ကအေျဖထုတ္လုိ႔
ရမယ္။ အခုခ်ိန္မွာကေတာ့ အဲဒီအေပၚမွာလည္း ကၽြန္ေတာ္တို႔က အယံုအၾကည္မရွိဘူး။အုိဘားမားလာ
မွာလည္းရွိတယ္။ ဒါကို ျပယုဂ္တစ္ခုအျဖစ္လုပ္တယ္လုိ႔ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ကေတာ့ ယံုၾကည္တယ္။

Venus ။ လက္ရွိအစုိးရရဲ႕လုပ္ေဆာင္မႈေတြကိုဆႏၵေဖာ္ထုတ္တဲ့ေနရာမွာ အဖြဲ႔အစည္းအမ်ိဳးမ်ိဳး၊
ျပႆ     နာအမ်ဳိးမ်ဳိးရွိၾကပါတယ္ခင္ဗ်။အစ္ကိုတိုို႔ု႔အဖြဲြဲ႔ဲ႔ရဲ႕ ေျမနီကုန္းလႈပ္ရွားမႈက ပညာေရးကိုိုပဲ
အဓိကထားတာလား၊ အျခားလႈပ္ရွားမႈေတြမွာေကာဘယ္လိုိုဟာေတြကိုို အဓိကထားလည္းခင္ဗ်။

AB ။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ေျမနီကုန္းလႈပ္ရွားမႈက ပညာေရးတစ္ခုထဲေတာ့မဟုတ္ဘူးဗ်။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ရဲ႕ေတာင္း
ဆိုခ်က္ ၅ ခ်က္ရွိတယ္။ ျခံဳငံုလုိက္မယ္ဆုိရင္ေတာ့စစ္ကၽြန္ပညာေရးန႔ဲစစ္အုပ္ခ်ဳပ္ေရးအလိုမရွိဆိုတာပဲ၊
အဲဒီေခါင္းစဥ္ေအာက္မွာ ေႂကြးေၾကာ္သံ ၅ ရပ္နဲ႔သြားတယ္။ အဲဒီအထဲမွာစစ္ေဘာင္းဘီခၽြတ္သိန္းစိန္အစုိးရ
အလုိမရွိ၊စစ္တစ္ပိုင္းအစိုးရအလုိမရွိ၊ေက်ာင္းသားျပည္သူလူထုကိုအေျခမျပဳတဲ့အမ်ိဳးသားပညာေရးဥပေဒ
အလုိမရွိ၊ စစ္ကၽြန္ပညာေရးဖ်က္သိမ္းပစ္ ဆုိတာမ်ိဳးေႂကြးေၾကာ္ပါတယ္။ ေနာက္တစ္ခုက၂၀၀၈ ဖြဲ႔စည္းပံု
အေျခခံဥပေဒဖ်က္သိမ္းေပးဆုိတာပါတယ္။

Venus ။အမည္မသိမ်က္ႏွာဖံုးစြပ္လူငယ္မ်ားအင္အားစုက ေရွ႕ဆက္ျပီးလႈပ္ရွားမယ့္ဟာေတြကို
ေျပာလုိ႔ရရင္ေျပာပါခင္ဗ်။

AB ။ ျခံဳငံုၿပီးေျပာရမယ္ဆုိလုိ႔ရွိရင္ေတာ့ အရင္လုပ္ေဆာင္မႈေတြနဲ႔မတူတဲ့လႈပ္ရွားမႈေတြရွိေကာင္းရွိ လိမ့္
မယ္။ ၿပီးေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ရဲ႕ လႈပ္ရွားမႈက ျပည္သူေတြအတြက္ တကယ့္ကိုရင္ခုန္စိတ္လႈပ္ရွားစရာ
အခ်က္အလက္ေတြျဖစ္ေနရမယ္။ လႈပ္ရွားမႈေတြကဆက္ရွိေနမွာပါ။

Venus ။အစ္ကိုတို႔အဖြဲ႔ရဲ့လႈပ္ရွားမႈေတြကိုေအာင္ျမင္တယ္လုိ႔ယူဆထားလားခင္ဗ်။

AB ။ကၽြန္ေတာ္တို႔လႈပ္ရွားမႈဟာ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔အျမင္မွာေတာ့ေအာင္ျမင္တယ္။ဘာျဖစ္လုိ႔လည္းဆိုေတာ့
၁၉/၁၀ လႈပ္ရွားမႈမွာ ကၽြန္ေတာ္တို႔ မ်က္ႏွာဖံုးေတြတပ္လာလုိ႔ ျပည္သူလူထုကေၾကာက္သြားတာလန္႔သြား
တာမရွိဘူး။ကၽြန္ေတာ္တုိ႔စစ္လႊတ္ေတာ္ဖ်က္သိမ္းပစ္ဆိုတာႀကီးကိုမီး႐ႈိ႕လုိက္လို႔ေၾကာက္သြားတာလန္႔သြား
တာမရွိဘူး။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ျဖန္႔ခ်လုိက္တဲ့ စာရြက္ေတြရွိတယ္။ အဲဒါကိုမိန္းကေလးေတြေကာ ေယာက္်ား
ေလးေတြေရာ လူငယ္လူႀကီးမေရြးေကာက္ၾကတယ္ဖတ္ၾကတယ္ သိမ္းသြားၾကတယ္။ ေနာက္တစ္ခု
ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ေႂကြးေၾကာ္တဲ့ စစ္ေဘာင္းဘီခၽြတ္ သိန္းစိန္အစိုးရလိုမရွိလုိ႔ေႂကြးေၾကာ္လုိက္ေတာ့ လုက္ခုပ္
၀ိုင္းတီးတဲ့လူေတြ ရွိတယ္။ ဒါဟာ ကၽြန္ေတာ္တို႔အတြက္ေကာင္းတယ္လုိ႔ ေျပာလုိ႔ရတယ္။သို႔ေသာ္
လည္း ကၽြန္ေတာ္တုိ႔က မီဒီယာကို မဆက္သြယ္ႏိုင္လုိက္ဘူး။ အဲဒီေတာ့ တခ်ိဳ႕မီဒီယာေတြေရးၾကတာက
ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ရဲ႕ ရည္ရြယ္ခ်က္ေတြေပ်ာက္သြားတယ္။လမ္းေပၚမွာ မီး႐ိႈ႕တယ္ဆိုတဲ့ဟာရယ္မ်က္ႏွာဖံုးေတြ
တပ္လာတယ္ဆုိတဲ့ဟာပဲ အဓိကထားၿပီး သတင္းေတြေရးက်တယ္။ အဲဒီအေပၚမွာလူေတြအျမင္ေစာင္းသြား
တာေတြရွိႏုိင္တယ္၊ ဒါကလည္း ျဖစ္တတ္ပါတယ္။မီဒီယာနဲ႔ဆက္သြယ္လုိ႔မရတဲ့အခ်ိန္အခါျဖစ္သြားတာ
ကိုး။ ေနာက္တစ္ခုက ဆုိရွယ္မီဒီယာေတြမွာ ကၽြန္ေတာ္တို႔ အသံုးျပဳတဲ့ဟာေတြလုပ္ရွားခဲ့တဲ့ဟာေတြ
ေတြ႕ေနရတယ္၊ ဒါကလည္း ေအာင္ျမင္မႈတစ္ခုပါပဲ။စစ္ကၽြန္ပညာေရးစနစ္အလိုမရွိဆုိတဲ့ဟာမ်ိဳးေတြအြန္
လုိင္းမွာ ျပန္႔ေနတယ္ေလ။ ဒါေတြက ကၽြန္ေတာ္တုိ႔လႈပ္ရွားမႈေတြရဲ႕ အက်ိဴးဆက္ေတြလုိ႔ေျပာလို႔ရပါတယ္။

Venus ။ အစိုးရကိုအကိုတို႔အဖြဲ႔ရဲ့ သေဘာထားကို သီးသန္႔ေျပာခ်င္ေသးရင္ ေျပာႏုိင္ပါတယ္ခင္ဗ်။

AB ။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ကဒီအစိုးရကို မယံုဘူးဗ်။ ဘာေၾကာင့္ မယံုသလည္းဆုိရင္ ခုနတုန္းကေျပာခဲ့သလုိပဲ
သူတုိ႔လုပ္ခ်င္တဲ့ သြားခ်င္တဲ့လမ္းေၾကာင္း သူတုိ႔ေခ်ာင္ေရးသူတို႔အာဏာတည္ျမဲေရးကိုပဲ လုပ္ေန
တယ္။ ႏုိင္ငံေရးအင္အားစုေတြေရာ ျပည္သူေတြေရာကို သူတုိ႔ကခိုင္းတဲ့ကကြက္ထဲလုိက္ကခိုင္းေနတယ္
လုိ႔ျမင္တယ္။ ဒီအစုိးရက ဖြဲ႔စည္းပံုနဲ႔ပဲ ၾကည့္ၾကည့္၊သူတုိ႔ရဲ႕လုပ္ပံုကိုင္ပံုနဲ႔ပဲ ၾကည့္ၾကည့္၊ အဓိကေတာ့
ဖြဲ႔စည္းပံုေပါ့ဗ်။ အဲဒီမွာ စစ္တပ္ကၾကီးစိုးေနတယ္၊လႊတ္ေတာ္မွာ ၂၅ရာခိုင္ႏႈန္းကႀကီးစိုးတယ္။ ဥပေဒ
ကို ေျပာင္းလဲခ်င္လည္း ၂၅ ရာခိုင္ႏႈန္းက မပါဘဲနဲ႔ကလည္း မျဖစ္ဘူး။ အဲဒါကေတာ္ေတာ္ေလးခက္ခဲ
ေနတဲ့ကိစ္ၥပဲ၊ ေနာက္တစ္ခုက ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ႏုိင္ငံသားအခြင့္အေရးအရျပန္ၾကည့္မယ္ဆုိလုိ႔ရွိရင္လည္း ေဒၚ
ေအာင္ဆန္းစုၾကည္အတြက္ သီးသန္႔ကို ျပဌာန္းထားတာမ်ိဳးေတြရွိေနတယ္၊အဲဒါမ်ိဳးေတြကမျဖစ္သင့္ဘူး။
ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္တစ္ဦးထဲေျပာတာ မဟုတ္ဘူးေနာ္။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔တုိင္းျပည္မွာမျဖစ္သင့္မရွိသင့္
တဲ့ဟာေတြပါ။ လူ႔အဖြဲ႕အစည္းမွာမရွိသင့္တဲ့ ဥပေဒမ်ိဳးေတြ အေတြးအေခၚမ်ိဳးေတြျဖစ္ေနတယ္။ ဒါမ်ိဳးေတြကို
ကၽြန္ေတာ္တုိ႔လက္မခံပါဘူး။

Venus ။အမည္မသိမ်က္ႏွာဖံုးစြပ္လူငယ္မ်ားအင္အားစုအေနနဲ႔ျပည္သူလူထုကိုေရာ ဘာမ်ားေျပာ
ခ်င္ေသးလည္းခင္ဗ်။

AB ။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔လႈပ္ရွားမႈေတြကို ယံုၾကည္မႈရွိလာေအာင္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ႀကိဳးစားပါမယ္။ ေနာက္တစ္ခုက
လူထုကို ထိခိုက္မယ့္ကိစ္ၥေတြ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔မလုပ္ပါဘူး။ အၾကမ္းဖက္တဲ့ကိစ္ၥေတြကၽြန္ေတာ္တုိ႔ မလုပ္ပါ
ဘူး။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔လုပ္ေနတဲ့ မီး႐ိႈ႕တယ္ဆိုတ့ဲကိစ္ၥကေတာ့လူေတြအတြက္ပိုၿပီးေတာ့စဥ္းစားႏိုင္ဖုိ႔ အတြက္
ပါ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ အမႈိက္ေတြဖြသြားတယ္လုိ႔ ထင္ခ်င္လည္းထင္မယ္၊ ဒါေပမယ့္အဲဒီဖြသြားတဲ့ အမႈိက္ေတြ
ကိုျပန္ၾကည့္ပါ၊ အဲဒီအမႈိက္ေတြက ကၽြန္ေတာ္တို႔တုိင္းျပည္အတြက္ လူ႔အဖြဲ႔အစည္းအတြက္အဓိကက်တဲ့
သတင္းစကားေတြ ထားခဲ့တာပါ ။

အခုလိုေျဖၾကားေပးတဲ့အတြက္ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ခင္ဗ်။

No comments:

Post a Comment

ကန္ေဘာင္ေပၚက အလြမ္းေတြနဲ႔ စြယ္ေတာ္တန္းက အရိပ္ေတြ

ႏုိဝင္ဘာညေတြဟာ တစ္ကယ္ေတာ့ အေတာ္ကို ရွည္လ်ားလြန္းပါတယ္၊ ညတန္ရွည္တဲ့ ေဟာဒီေဆာင္းကို ေရာက္မွာေတာ့ အခု ေၾကာက္တက္ေနျပီ၊ ညတန္ရွည္ေလ အိပ္မက္က ႏိွပ္...